Array ( [type] => 2 [message] => mysql_connect(): Headers and client library minor version mismatch. Headers:100337 Library:30121 [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  باربري،باربري اصفهان،باربري دي بار،باربري شيراز،باربري مشهد به تهران،باربري اهواز به تهران،باربري رشت به تهران باربري،باربري اصفهان،باربري دي بار،باربري شيراز،باربري مشهد به تهران،باربري اهواز به تهران،باربري رشت به تهران

باربری آموت بار نیسان بار وانت بار

باربري رقه و خور خراسان جنوبي

باربري رقه و خور استان خراسان جنوبي توسط شركت باربري دي به صورت شبانه روزي انجام مي شود. روستاي خور يكي از توابع بخش مركزي شهرستان خوسف مي باشد كه در استان خراسان جنوبي واقع شده است. رقه نيز روستايي از توابع شهرستان بشرويه ميباشد.

خدمات باربري دي بار:

باربري اصفهان

باربري شيراز

باربري تبريز

باربري مشهد به تهران

باربري اهواز به تهران

باربري رشت به تهران

براي انجام خدمات باربري در اين شهرها مي توانيد با شركت حمل و نقل دي بار با شماره 09154949436 در تماس باشيد و از خدمات اين شركت به صورت ويژه بهره مند شويد.

خدمات باربري شامل حمل اثاثيه منزل، حمل خرده بار، حمل بار صنعتي و … مي باشد. شما مي توانيد در كمترين زمان ممكن ماشين باربري مورد نظر خود را از ما دريافت نمائيد و از خدمات اين شركت به صورت ويژه بهره مند شويد.

باربري رقه و خور به تهران

از سه مسير مي توان خدمات باربري از شهرهاي رقه و خور را به تهران انجام داد كه اين سه مسير شامل موارد زير مي باشد:

  • مسير اول داراي 1113كيلومتر است كه از نظر زماني حدود 12 ساعت و 40 دقيقه فاصله زماني است. اين مسير از رقه شروع مي شود و پس از عبور از شهرهاي سبزوار، شاهرود و سمنان به سمت تهران ادامه مي يابد.
  • مسير دوم شامل 1278 كيلومتر است كه از نظر زماني حدود 14 ساعت و 30 دقيقه فاصله زماني است. اين مسير از سمت انارك به طبس شروع مي شود و پس از عبور از كاشان و قم به تهران ختم مي شود.
  • مسير سوم شامل 1210 كيلومتر است كه از نظر زماني حدود 14 ساعت و 55 دقيقه فاصله زماني است. اين مسير مانند مسير دوم تا قبل انارك ادامه دارد كه پس از آن به سمت سمنان ادامه دارد و در آخر به تهران ختم مي شود.

تمامي رانندگان دي بار از چادر برزنتي بر روي بار استفاده مي كنند تا در هنگام بارگيري و باربري در اثر بارش باران و برف دچار آسيب و خسارت نشود. همچنين رانندگان دي بار با توجه به نوع ترافيك جاده اي و شرايط آب و هوايي يك مسير جهت تسريع در زمان باربري انتخاب مي كنند.

نيسان بار رقه و خور

براي ارسال بار تا 2 تن مي توانيد از خودروي باري نيسان جهت حمل بار خود استفاده نمائيد. شركت دي بار از هر كجاي ايران در كمترين زمان ممكن بار شما را به سرعت و كاملا مطمئن به مقصد مي رساند. اگر از جمله افرادي هستيد كه بخشي از بيزينس شما به باربري احتياج دارد مي توانيد با ما همراه باشيد.

گاهي اوقات ممكن است باربري و حمل بار از رقه به تهران به صورت رفت و برگشتي انجام شود. به اين صورت كه بار از مبدأ رقه به تهران ارسال مي شود و پس از تخليه بار در تهران بار ديگري از همان مكان يا مكان ديگر مانند باربري از نمايشگاه بين المللي تهران به مقصد رقه حركت مي كند.

راننده موظف است در همان روز با شكلي برنامه ريزي شده اقدام به بارگيري بار جديد كند و در زمان مشخص شده به مقصد برساند. براي خواندن ادامه مطلب كليك كنيد .


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/7/11 ساعت: ۱۶ توسط:amutbar :